Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Няма описание.
Автор: elizastefanova Категория: Хоби
Прочетен: 39076 Постинги: 8 Коментари: 37
Постинги в блога
 Ако се чудите дали си заслужава да пътувате 18 часа, да минете през цяла Сърбия и да бъдете 4-5 дни без роуминг, за да прекарате няколко дни в бивша югославска държава – поемете това приключение.
 
Още с влизането си в Черна гор...
Категория: Туризъм
Прочетен: 13108 Коментари: 6 Гласове: 10
Последна промяна: 04.12.2018 14:24
 Благоевград! Един от най-любимите ми градове в България... От няколко години се превръща в голям културен център с фестивала си Франкофоли и Годишните музикални награди на БГ радио, но този прекрасен град има какво да разкаже за миналот...
Категория: Туризъм
Прочетен: 3211 Коментари: 0 Гласове: 9
 Да, Коледа чука на вратата, навън наваля бял пухкав сняг. Започват празници и идеите за подаръци изплуват в съзнанието ни. Ако имате сред хората около вас винолюбители ето три вида от тази напитка, които да подарите или да изпиете в топ...
Категория: Хоби
Прочетен: 3724 Коментари: 2 Гласове: 3
 Когато става дума за красота няма жена, която да не е суетна и да не иска да се поглези. Меката кожа е символ на женственост, но красотата иска жертви. Често те са пари и време.
Без значение дали сте еко активистка и искате да не изпол...
Категория: Други
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове: 1
 Казват, че в Охрид има 365 църкви - по една за всеки ден. Не можах да ги преброя, но със сигурност знам поне 10 легенди около града и тъй като ми беше трудно да се спра само на една си избрах две. Първата е свързана с образуването на са...
Категория: Туризъм
Прочетен: 490 Коментари: 3 Гласове: 4
Прибирам се след работа и съм капнал, а ракията и салатата не ме чакат на масата. Е, няма как ще я ударя веднъж да се научи, че аз съм мажа в тая къща. Как може така, работя по цял ден, а тя какво прави. А това дете не спира да реве &nda...
Категория: Други
Прочетен: 1058 Коментари: 3 Гласове: 1
 Когато стане дума за литература, аз имам определени жанрове, които предпочитам (както всички останали), но има една неясна сила, която ме тегли към съвременните български автори. Въпреки разнородните стилове, в които творят, всеки от тя...
Категория: Хоби
Прочетен: 3428 Коментари: 3 Гласове: 2
Последна промяна: 22.11.2018 15:41
 Наближават Коледните празници - сняг, песни, щастливи деца, червено и златно, много светлини,мандарини и портокали,елхи и... подаръци. Ето го големия ужас.... Как да зарадвам всички? 
Аз обичам кретивни подаръци и изненади подбрани специ...
Категория: Хоби
Прочетен: 2881 Коментари: 2 Гласове: 4
Търсене

За този блог
Автор: elizastefanova
Категория: Хоби
Прочетен: 39076
Постинги: 8
Коментари: 37
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031