Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2018 09:35 - Бийте ги тия жени!
Автор: elizastefanova Категория: Други   
Прочетен: 1058 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Прибирам се след работа и съм капнал, а ракията и салатата не ме чакат на масата. Е, няма как ще я ударя веднъж да се научи, че аз съм мажа в тая къща. Как може така, работя по цял ден, а тя какво прави. А това дете не спира да реве – зле го е възпитала, заслужава да и счупя ръката, но нали съм добър само ще я ударя още веднъж, ама в корема, че иначе ще станат синини и ще трябва после да се обяснява.

image

А вчера как беше тръгнала на работа с тази рокличка – сигурно иска да я заглеждат други мъже. Добре направих, като я заключих и не я пуснах. Уволнили я били – голяма работа. Аз съм мъжът в тази къща, вярно е, че работя за минимална заплата, но ще живеем на нея. Тя какво си мисли, че нейните пари ще ни оправят ли. Я да я ударя още веднъж, да не и минава през ума, че може да живее без мен. Ама как ще си помисли такова нещо, това дете нали трябва да има баща. Пък и тя няма къде да избяга – няма вече приятелки. Преди години и забраних да излиза и да се вижда с тях – след работа направо вкъщи. Свършва в 5, значи в 5:30 трябва да се е прибрала. От години и социални мрежи няма – за какво са ѝ, аз съм ѝ достатъчен. Пазарувам аз, в магазина може някой друг да я хареса и тогава ще трябва и него да бия.

Ами ако реши да ме напусне? Мисля, докато я ритам паднала на земята. Не, това няма как да и се присъни дори. Нали ще я намеря и ще я пребия без да ми мигне окото, но преди това ще се разправям с родителите ѝ. А те не са издръжливи като нея. Ще им счупя нещо и ще ми е жал. Стига и толкова бой за днес. Трябва да е разбрала кой командва тук и как да се държи с мен. Да отива да реве в друга стая, че не мога да ги търпя тези звуци.

Ами ако съседите са чули нещо? И какво като чуят, кой е толкова смел, че да се обади в полицията. Нали съм учил с кварталния, веднага ще ми даде номера на този, който ми се меси в семейството и го чака същото. Какво правим вкъщи си е наша работа. Няма закон, който да ме спре да си възпитавам жената, както аз намеря за добре.И баща ми така правеше, а майка ми не се оплакваше и се обичаха.

Спря да плаче, сигурно е заспала, но аз съм мъж имам нужди, ще я събудя и ще изпълня съпружеския си дълг. Не била искала, че кой я пита. Тя е МОЯТА жена, ще прави каквото аз искам. Това не е изнасилване. Когато сме се оженили се е съгласила да ме задоволява, когато и както пожелая. Утре ще и купя цветя, както винаги и ще и обещая, че това е за последно. Имах тежък ден и не знаех какво правя. Няма да се повтори. Винаги минава!

Аз я обичам, просто искам да я науча как да е добра съпруга и майка.

 

Всяка четвърта жена в България си признава, че е била жертва на домашно насилие.Колко обаче не си признават – статистиката не може да даде такива данни. Да се измъкнеш от този ужас е почти немислимо. Има спешен телефон за такива жени – 0800 11977 - той е безплатен и там може да получите съвети как да планирате раздялата и да излезете от тази токсична връзка без да има последствия.

Дръжте в течение приятелките си какво се случва с вас. Ако сте заслепение, те не са и имат трезв поглед върху ситуацията!

 

Първата крачка е да говорите за проблема!




Гласувай:
2



1. morskipesni - Вие сами си избирате мъжете, нали?
23.11.2018 11:03
Имате богат избор, но нямате акъл. После някой друг ви е все виновен!
цитирай
2. elizastefanova - В публикацията няма упрек
23.11.2018 13:18
Не се търси виновен. Това е просто гледна точка. Хората умеят да се преструват известно време и и да хранят надежди, че в звяра спи принц твърде дълго време.
цитирай
3. antifeminist - Отново феминистка пропаганда!
02.05.2019 11:04
Елиза, по тази женска логика за женската невинност (жената-света вода ненапита), феминистките пишат нови закони за репресии срещу мъжете и Хр. свят загива бавно но сигурно! Едва се сдържам, да не ти отговоря подобаващо на манипулацията, с която разпалваш омразата на мъжете срещу жените и женските безобразия, особено след еманципацията и прословутите женски права, които на жените все не са им достатъчни. Има схващане сред обществото, че жената си заслужава случващото и се насилие от мъжа, защото сама го е предизвикала. Няма невинна жена. Още в библейските притчи метафорично е описан женският грях. И, заблудата, че чрез граждански репресивни закони жените ще могат да издевателстват над мъжкия пол е като манна небесна за побеснелите лумпенизирани феминистки. Няма такова нещо, като женско управление, власт на жените или матриархат.....както искаш го разбирай. За да има такова женско "равноправие", където жените са много по-равни от мъжете трябва самите мъже да го позволят. Е, има и заразени с феминизъм мъже, които са станали вече мазохисти и искат жени да ги управляват, но останалата част са си нормални хетеро-мъже, които няма да позволят женския произвол. Извратенията със законите за защита на жените от домашно насилие, където по презумпция мъжът е винаги виновен, едва ли продължи дълго. Мизогинията сред мъжете расте непрекъснато и над 70% от мъжете вече открито я демонстрират. Достатъчна е една искра и да пламне открита омраза срещу женския пол, заради женската наглост и гавра с мъжкия авторитет и край с феминизма. Тогава ще го отнесат и качествените жени, защото покрай сухото гори и зеленото! #Ме Тоо е най-голямата гавра с мъжкия облик, за която жените след време ще платят пре-скъпо, а истамбулската конвенция е върха на феминистката извратения. Победата на Тръмп в САЩ е показателен за това, че белият хетеро-мъж се събужда от летаргията си и последователно премахва женската гавра с мъжа като пол. Педерастията и налагането на феминизъм от ЕС няма да траят дълго.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elizastefanova
Категория: Хоби
Прочетен: 39174
Постинги: 8
Коментари: 37
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930